Telefonische support

Vaak is het handig als iemand van VBC Computers met u meekijkt. Om dit te kunnen doen maken wij gebruik van TeamViewer.

Het downloaden is helemaal niet moeilijk, je moet enkel op de grote blauwe knop hier boven klikken en dan zal het bijna van zelf gaan. Als het toch niet zou lukken kun je hier onder klikken om een handleiding te krijgen en de VBC-medewerker zal je door dit simpele proces met plezier loodsen.

Handleiding

Service

VBC heeft Service en Kwaliteit hoog in het vaandel staan en stelt dan ook alleen computers samen op basis van hoogwaardige componenten. Toch kan het voorkomen dat er tijdens het gebruik iets misgaat. Op deze pagina kunt u nalezen hoe u zelf een mankement kunt verhelpen!

Een storing aan uw VBC Computer of Notebook is onder te verdelen in twee categorieën:

Softwarematig

Wanneer uw systeem intensief of over een langere periode is gebruikt, kan het voorkomen dat de prestaties en/of stabiliteit afnemen. U kunt deze problemen zelf verhelpen door een systeemrecovery uit te voeren. Middels een systeemrecovery kunt u, in circa 30 minuten, uw configuratie terugbrengen in de staat zoals deze de fabriek van Acer verliet. Bij een desktop PC van VBC moet u deze binnen brengen bij VBC. Onze techniekers maken u PC volledig in orde.

Hardwarematig

Wanneer een systeemrecovery de storing niet heeft verholpen kunnen de problemen hardwarematig van aard zijn. Een hardwarematige storing is lastig te verhelpen, vaak is het niet direct duidelijk welk onderdeel de problemen precies veroorzaakt. Voor het verhelpen van een hardwarematige storing zal uw systeem nagekeken moeten worden door één van onze gekwalificeerde medewerkers. Zij zullen de problemen aan uw systeem zorgvuldig en naar behoren verhelpen. Om dit te realiseren dient u uw systeem aan te leveren bij de technische dienst in onze winkel. Indien de problemen aan uw systeem niet direct te verhelpen zijn, zal uw computer worden ingenomen ter reparatie. De reparatieduur is afhankelijk van de lokale drukte en de omvang van de problemen. Onze medewerker zal u ter plaatse informeren omtrent de reparatieduur.